Treceți la conținutul principal

Back from Vacation

În sfârşit am reuşit să văd şi eu marea!! Anul acesta a fost prima oară când am mers la mare în concediu şi mai mult am fost şi cu proaspăta soţie deci se poate spune că a fost luna de miere pentru amândoi. Demult îmi doream să văd Marea Neagră şi să simt nisipul românesc sub tălpi dar până acum nu am avut posibilitatea să fac aceste lucruri.

Planul a fost să mergem la Costineşti şi acolo să ne cazăm şi dacă ne permite timpul şi avem chef să mergem şi în alte staţiuni în vizită. Nu am avut mari aşteptări de la Litoralul Românesc având în vedere faptul că nu am auzit niciodată vorbindu-se de bine despre el. Mă aşteptam să fie tipic românesc (porceală, nesimţire, cocălărisme, manelisme etc.), deci eram pregătit sufleteşte şi cu toate astea am fost cât de cât dezamăgit de priveliştea de la Costineşti.

Plecarea a fost de joi, 12 august din autogara Sibiu şi am ajuns a doua zi dimineaţa la 6:30 în Costineşti, defapt la o intersecţie la 6km de staţiune. Autobuzul a fost unu antic şi de demult, nu prea se pretează să pui un astfel de mijloc de transport pe un traseu ce ţine aproape 10 ore...Oricum, înapoi am venit tot cu acelaşi autocar :)

Eram stresat cu cazarea, că poate nu o să găsesc, că nu ştiu ce, ca nu ştiu cum dar la intrare în Costineşti am văzut că erau mulţi care primeau în gazdă sau aveau camere libere. Am rezolvat cu cazarea şi în momentul următor am plecat spre mare.

Staţiunea era plină de tineri, pot spune chiar că era arhiplină. Plaja la ora 9 era de-altfel plină. Bineînţeles că am intrat direct în apă de cum am ajuns pe plajă.

A doua zi am mers la Eforie Sud şi sincer mi-a plăcut MULT mai mult decât Costineşti. Costineşti e plin de gunoaie, jeg, cretinisme, manelisme, bad piţi. Plaja e plină de gunoaie de parcă unii oameni ar avea doar un neuron, ca găina, şi se răhăţesc exact acolo unde stau şi unde mănâncă. Pe cealaltă parte Eforie Sud mi s-a părut mult mai occidental, de pe faleză poţi vedea foarte bine marea, plaja e MULT mai curată şi staţiunea e mai liniştită.

Din patru zile de vacanţă două le-am petrecut la Costineşti şi două la Eforie Sud. Data viitoare o să petrec toate zilele de vacanţă la Eforie, dau pas cu cea mai mare plăcere Costineştiului.

Acasă am revenit cu ceva nisip prin genţi, cu spatele ars de soare şi cu un gust amar faţă de litoralul românesc. Degeaba sunt campanii de informare prin care li se spune oamenilor unde şi cum să arunce gunoiul, românul tot unde nu trebuie se porceşte. Când vezi femei cu lanţuri la gât, buzicile făcute cu botox, sânii goi şi că lasă mizerie în urma lor ţi se face greaţă. Când vezi băieţaşi ce poate au terminat o facultate şi ai pretenţia de a se comporta mai civilizat şi ei lasă dozele de bere peste tot pe unde umblă îţi vine să-ţi iei câmpii şi să nu te mai întorci pe litoral. Românii pot fi educaţi doar cu biciul, dar cum aşa nu se poate ar fi fost ceva dacă autorităţile ar împărţi amenzi într-o parte şi-n alta. Pentru mulţi distracţia şi comoditatea înseamnă mult mai mult decât bunul simţ!

În fine, lumea nu poate fi schimbată în 2-3 ani dar totuşi noi încercăm de 20 de ani şi văd că degeaba!

Ca şi sfat, dacă sunteţi mai liniştiţi mergeţi oriunde numai în Mamaia şi Costineşti să nu mergeţi.

Powered by ScribeFire.

Postări populare de pe acest blog

Guşteriţa, Sibiu

Fãrã canalizare si cu drumuri pietruite, sibienii din cel mai oropsit cartier al Sibiului se întreabã dacã n-ar fi fost mai bine ca Gusterita sã rãmânã comunã. Desi e parte a orasului de jumãtate de secol, cartierul nu reuseste sã se ridice din noroaie. Primãria anuntã cã lucrãrile pentru canalizare ar putea începe la primãvarã. Acelasi lucru il spunea Primaria si in 2006, dupa trei ani situatia inca nu s-a schimbat. Fiecare sibian a auzit de Gusterita. Însã nu multi au si cãlcat vreodatã pe acolo. Departe de oras, locuitorii cartierului, alipit Sibiului în urmã cu o jumãtate de secol, sunt singurii care îsi stiu problemele si se luptã cum pot cu ele. Lipsa canalizãrii, transportul public slab organizat si drumurile proaste le dau cele mai mari bãtãi de cap. Guşteriţa (în dialectul săsesc Hameršterf, în germană Hammersdorf, în trad. "Satul ciocanului", în maghiară Szenterzsébet, în trad. "Sfânta Elisabeta") este în prezent un cartier al municipiului Sibiu. Istoric L

Cele mai folosite aplicații de Android pe 2015

Mai jos am compus o listă cu cele mai folosite/bune aplicații pentru Android pe anul 2015, din punctul meu de vedere. Unele aplicații sunt destul de recent instalate, altele le folosesc de când am cumpărat telefonul. Am mai făcut o listă cu ceva timp în urmă, dar unele aplicații nu mai sunt, ca să zic așa, în grațiile mele. CCleaner - îl foloseam și pe Windows, îl folosesc și pe Android. Sunt foarte mulțumit de această aplicație. AirDroid - transferă fișiere de pe un alt dispozitiv (laptop, PC, tabletă) pe telefon sau invers. Poți să scrii SMS-uri direct din aplicația web, poți să ștergi fișiere, să asculți muzica sau să vezi filmele de pe telefon, etc. Cam așa arată interfața web a aplicației AirDroid, de unde puteți să aveți control asupra telefonului. Nova Launcher Prime - varianta plătită a Nova Launcher. Este una dintre cele mai folosite launch-ere de pe piață. Are o grămadă de opțiuni și configurări. Crunch - o aplicație care optimizează imaginile din punct

Wallpaper-uri cu Steagul României pentru 1 Decembrie

Având în vedere faptul că mâine e 1 Decembrie - Ziua Naţională a României - am pus mai jos câteva wallpaper-uri cu drapelul nostru ... dar nu numai.